i can do it

skön dag, öppet hus på stockholms estetiska - inget för mig! endå en skön dag, åt på McDonalds long time ago,

det var gott. Kom hem, prata med emma och emelie i telefon. jag ville bada vilket resultera i att jag gjorde just

det. bada. la i en badbomb och la en anisktsmask - jordgubb och vanilj, som jag fått av vendela.

titta på slutet av jakten på lycka som jag aldrig sett klart förrut. en mycket strak och bra film.  data. skalade ett

granat äpple som jag planerara att äta snart med lite sorbet medans jag kollar på de fyra sista avsnitten på

säsong 1 av one tree hill, detta tänkte jag hålla på med ett bra tag! Sedan sova. fet dag. 

imorgon börjar min kurs Calle Flygares teaterskola. jag är nervös. många tankar i mitt huvud just nu som

försöker få plats. inga jag tänker dela med mig av just nu. är för nervös för att säga dom högt just nu. men det

kommer gå bra, jättebra. det är det enda jag får tänka nu. posetivt. jag ska bara vara mig själv. det kommer bli

fett.

so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0