friday night

Jah har haft en jätte trevlig fredag kväll, min familj höll middag idag för några vänner, supergod mat mamma lagat! Jag stod för efterrätten och den blev också god. Hoppas ni också haft en trevlig fredag kväll.

Nu är jag avsminkad o redo för kvällen, mitt avslut i hudvårdsväg blir en favorit från Elizabeth Ardens red door serie, en eight hour cream som är till för speciellt utsatta ställen som falgnor, irritationer och spruckna läppar bla, och därför tycker jag den är ett perfekt avslut, typ som en ansiktsmask för läpparna och den ger verkligen bra effekt!



Nu ska jag bara fixa det allra sista inför kvällen sedan ska jag sätta på One tree hill (jag är på första boxen) och avnjuta mitt 2 granatäpple idag :)


Ha en fortsatt trevlig natt! + passa på och njut av ledigheten, det gör jag i fulla drag!
Men imorgon ska jag på öppet hus på Stockholms Estetiska gymnasium, någon annan som ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0