New tradition

Känner mig rätt så trött och.. skör på något vis som om jag skulle gå sönder om någon bara petade på mig, vet att det låter konstigt men men. Missförstå mig bara inte, jag är inte ledsen tvärtom är jag glad har varit så fint väder idag, sol nästan hela tiden så jag har solat. Just nu sitter jag här i mitt rum framför datan, mormor & morfar är här och vi ska snart äta.

Facelook today by the way:


Juste kom på en sak jag inte fick glömma att berätta. En tradition som jag tänkte införa på bloggen framöver. Jag satt och tittade funt på lite olika bloggar och fann så himmla roliga konversationer som folk hade tjuvlyssnat på, på bussen tuben osv.. Det jag tänkte var iallafall att jag skulle publicera några av dem och saker jag hört själv lite smått och gott! OBS! Alla namn kommer självfallet bytas ut mot t.ex "Tjej1" Men det är iallafall värt att hålla utkick efter här på bloggen, enså länge kommer det bara vara jag (soli) som publicerar dem, men jag hoppas att A och E också hakar på? Rubriken över dessa inlägg kommer alltid vara "Tjuvlyssnat". Ni får er första Tjuvlyssnat-konversation senare idag! And you gays gona love it!

Xoxo - The girl how overhears things!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0