Rosa

Heeeeeeej, antar att alla saknat mig?! :D
Har haft fullt upp hela helgen.
Det har varit Éken Cup.
Igår heja jag på Spåret som min lillasyster går i, det gick kanon bra!
Efter det åt vi på pizzeria och handlade lite ..
Sen fick vi skynda oss eftersom Viktoria och Daniel gifte sig, jätte fint var det tycker jag :)
Hahah vi bakade faktiskt världens finaste tårta som jag kommer visa, och gud vad den var god!


Men nu har jag nyss kommit hem och ska typ sova, är sjukt trött och har ont i huvudet.
Har varit ute hela dagen och skrikit så jag hållt på att svimma ..
Jaja, ska äta middag snart och sen ska jag äta sista tårtbiten.
Puss ♥







Kolla Solllli! :D

Kommentarer
Postat av: SOLI

Wohoo många små goubbar! <33333

2010-06-20 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0