KLÄDERNA JAG KÖPTE!

 Käderna nedan är köpta på H&M/GT. Bettrackta och njut av ögongodis på bild!
 
                                Afrika inspererat halsband

Svart T-shirt klänning, ett bra exempel på en klänning som är ytterst
vardaglig utan assecoarer till. Men när jag kompinerade den med tjusigt
 halsband och högklackade skor så fick jag en outfit som platsar på fest!
Detta kan ibland vara mer uppskatat en än sprakande festblåsa, sådär
nochalant stylat! Hett tips!

Pärlörhängen - rosa (köpta sedan innan)

Champagnerosa festblåsa! Den här klänningen kan man nog säga är
motsatsen till den svarta klänningen, den här är en klänning för nyår 
och fest bara som den är, jag anser inte att den bör bäras med för 
mycket assecoarer kanske bara ett par enkla pärlörhängen eller små 
diamanter/strass. (Klänningen är glittrig ifall det inte syns på bilden)


Preppy- inspererad outfit: Ljusblå vit randiga shorts, vit kortarmad
skjorta, och över en vinröd slepover. Passar shkitbra till mina 
högklackade marinblå skor från - Tommy Hilfiger. 

Jeans tights - svarta Skjorta- Ljusblå vit randig

SÅ VAD TYCKER NI OM KLÄDERNA & MITT HÅR? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0