I´m right here baby

Morsning-korsning eller ska jag säga nattning-korsning? nej morsning-korsning låter bättre, detta är mitt första inlägg.
 Som jag skriver klockan 01.10 för att vara exakt, jag befinner mig just nu på mitt landställe, jag har tagit det rätt så lungt sedan jag kom upp hit, jag har nördat femte boxen DHW (förlåt Vendela! jag ser om den med dig sen, lovar!) med mammasen eftersom vi inte kunnat göra annat, eftersom det varit STORM.. okej det där var en metafor men seriöst det har ösregnat hela dagen utan uppehåll, för er som ville veta lixom! haha nej men va fan kallpratar jag för? Om vädret fy Soli! 
     Jaja tänkte bara säga hej och att det ska bli kul att uppdatera så pass mycket som jag kmr att göra nu när jag har tid och sommarlov. Nu ska jag försöka sova, så ni hör av mig senast i morgon med uppdatering i form av text&bild!  

Tills dess, Sov gott! From the most spicy Soli. (:P)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0