Grattis Jesper <3

Hej kom precis hem från att ha firat Jesper, kul att träffa dom och jättegod mat särskilt tårtan! Mums...
Har inte bloggat så mycket idag eftersom jag åkte till eriksdalsbadet (utomhus) med F och solande och badade. Jätte mysigt var det, typ mitt första bad på hela sommarlovet som har gått.
Nu ska jag bara packa lite inför i morgon då jag ska till några kompisar och fira där med Josefine, Felicia, Jesper, Erik, Kalle och Emma haha :P och massa fler :)
Nej nu måste jag börja packa för sen ska jag se film! Kram.
Eftersom jag lovat Jesper att inte lägga upp några bilder på honom så får det ju självklart bli en bild på ...mig!

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Så roligt att du tycker de, tack så jätte mycket!

Hoppas att din midsommarhelg blir jätte bra nu :)

2010-06-24 @ 23:26:34
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0