Glass

Sitter här och väntar på att min kompis ska komma hit, vi ska åka och köpa glass! Så medans jag väntar tänkte jag: Jag skriver ett kort inlägg. Först vill jag bara säga att jag beklagar den dåliga uppdateringen från min sida, lovar att bättra mig, har bara haft annat att göra, men tro inte att ni är femte hjulet under vagnen för det, nej bloggens unika besökare betyder mycket för mig, och det är kul men endå lite konstigt att folk är så intresserade av våra liv, men tack endå för att ni finns! (dramatiskt det här blev nu då... stoppa mig annars kan det sluta hur som helst!) 
Jag byter samtalsämne, och låter er slänga ett getöga på dagens outfit & facelook!




Kommentarer
Postat av: von Erran

Oh, gott med glass.. Jag jobbar i en glassbar :)

2010-06-23 @ 20:34:59
URL: http://vonerran.blogg.se/
Postat av: SOLI

Ja jättegott! Åh härligt :)

2010-06-24 @ 02:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0