Galen helg med bästa tjejerna!

Hej hej, nu har alla vi kommit hem efter en super rolig helg på mitt land.
Efter en natt bestämde vi att vi skulle stanna en till så det gjorde vi. Snacka om divor jag hade med mig säger jag bara... stora resväskor med kläder för att vara borta en natt, hallå? Hihi.
Det brukar ta 40 min att åka buss dit ut men för oss tog det fyra timmar innan vi kom fram! :D (Y)
När vi kom fram  åt vi på donken sen var vi tvungna att handla mat, eller mat och mat... godis!
Men sen kom lilla jag på att jag hade glömt nycklarna (!) Oups,
Löste sig, pappa kom med dom men allt vi handlat och hade med oss blev alldeles för tungt för våra stackars små armar... så lånade hem en kundvagn! :) Fast vi fick låna den.
Sen har vi haft det för j*vla roligt och den bästa underhållningen man kan ha med sig! Vem kan det vara?
Amandha som pratade/ skrattade stup i ett! Haha blev lite för mycket ibland hörru du!
Jag har i alla fall haft en jätte mysig helg med mina finaste vänner, hoppas ni också haft det kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0