Det är en dag i morgon också

Nej usch hatar de uttrycket!! Kan inte fatta att du (ungefär) använder dig av det Andreas? Like I sad: "Damn you Andreas, damn you! Men i all fall nu ger jag mig nu går jag och lägger mig, för i morgon ska mamma väcka mig halv 11!!! Kan ni fatta när jag inte ens fattar hur jag ska orka? Dock är det nog posetivt jag måste verkligen vända på dygnet. Ut och jogga ska jag också. Friskus som F-A-N.

Idag när jag sminkar mig lite.. inte som jag brukar (vet inte om det syns i web)
FÖRE:

EFTER:





Lite dramatiskt sådär.. men det är aldrig fel!

Så vad säger juryn? skumppa eller dumpa?
Jag kommer behöva min skönhetssömn så damer och herrar: Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0