5 minuter sen vi sa hejdå, men saknar er redan

Hej läsare, hur är det? Jag vet att jag varit urusel på att uppdatera idag, förlåt ska gottgöra er imorgon. 
   
    Ni kanske så rubriken ovan? Och tänkte vilka sa hon hejdå till? Jo det är nämligen såhär att idag såg jag klart de sista avsnitten på den femte säsongen av "Desperate Housewives", då kanske ni tänker "- gå och köp den andra då?" Och det var exakt vad jag tänkte göra tills jag till min fasa insåg att säsong 6 av världens bästa serie är den som går på TV nu!!!!!
Det innebär att jag måste vänta tills den kommit ut på dvd eller blu rey tills jag kan köpa den och vem vet hur långt tid detta kommer att ta? Så här sitter jag och sörjer...


Men något som balanserar upp min sorg vet ni vad det är?... VÅR NYA HEATHER, visst är den fantastisk
Jag ska fan baka en kaka till emmas pappa som skaparen av vår design, Tack Stefan. :) // Soli

                              
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0